CRM Szervizrendszer - a hatékony rendszergazda szervezője

Nem tudja követni és ellenőrizni rendszergazdája javítási folyamatait?
Többször kell egyeztetni rendszergazdájával?
Volt már Ön a rendszergazdák egymásra mutogatás kereszttüzében?

Önnek kell kifizetni rendszergazdája szervezetlenségét?
Olvashatatlan és érthetetlen a rendszergazda munkalapja?
Az ismétlődő feladatokra Önnek kell gondolnia rendszergazdája helyett?

Nem éri el rendszergazda szolgáltatóját telefonon?
Sokat kell várnia minden rendszergazdai megoldásra, válaszra?
Saját adminisztrációt vezet rendszergazda szolgáltatója ellenőrzéséhez?

Ismerjük a problémát... ilyenek a mi beszállítóink is... de mi nem akarunk ilyenek lenni, ezért létrehoztunk egy rendszert, amely sokkal több lehetséges problémát old meg Ügyfeleinkkel való együttműködésünkben: megszületett a CRM Szervizrendszer!



 Ügyfeleink ezért szeretik:

Bárhonnan elérhető webes kommunikációs rendszer

Minden elérhetőségi adat, jelszó, nyilvántartás, munkaleírás, feladat, függő ügy, munkalap, egy biztonságos helyen, visszakereshetően, központilag tárolva

Zárt rendszerű, munkaidő-elszámolást befolyásolhatatlan gépi munkalap

Értékesítési- és szervizinformációk on-line követése

Periódikusan ismétlődő feladatok időzítése, Ügyfeleink helyett gondolunk a következő lépésre

Közös tudásbázis, nem kell kétszer feltalálni ugyanazt

Minden esemény rögzítése, nincs vita

Bármit gyorsan vissza lehet keresni

24 órás rendelkezésre állás, bármikor elérhető




                                       

                                                

"Az rendszergazdákat elvont, nehéz embereknek ismertem idáig. Ennek a cégnek az általam ismert tagjait közérthetőnek, együttműködőnek érzem, és látom, hogy Ők is ugyanúgy küzdenek mint mi."
Németh Istvánné
pénzügyi vezető
Anest Kereskedőház Zrt

"Amennyiben problémádra gyors, és megfelelő szakmai tudással rendelkező rendszergazdákat keresel, válaszd a BaraComp-ot!"
Vass Krisztina
telepvezető
Borostyán Bt

"Gratulálok, Ákos! Az előny, amit Te tűztél a zászlódra, egyértelműen bizonyítja, hogy nem az a fontos, ami a vállalkozónak fontos, hanem az, ami az ügyfélnek! Az ügyfélnek, vagy az ügyfelek egy részének pedig a gyors rendszergazda kiszállás a fontos - a Te esetedben. És Te megelégszel azokkal az ügyfelekkel, akik erre "harapnak", mert van belőlük elegendő. Ez pedig példa a jó pozicionálásra. A kevesebb ezúttal is több. A Te üzleti stratégiád (szerintem) szemináriumi példa. És én szívesen emlegetem is."
Besnyi Károly
KKV marketing

  • BaraComp Birodalom
  ajánlatkérés
feliratkozás
letöltések
oldaltérkép
rendszergazda kezdőlap
§
referenciák
oldalajánlás
elérhetőség
 
Google
Search WWW Search baracomp.hu
© 2014 BaraComp.hu - Minden jog fenntartva
rendszergazda - BaraComp.hu