CRM Szervizrendszer - a hatékony rendszergazda szervezője

Nem tudja követni és ellenőrizni rendszergazdája javítási folyamatait?
Többször kell egyeztetni rendszergazdájával?
Volt már Ön a rendszergazdák egymásra mutogatás kereszttüzében?

Önnek kell kifizetni rendszergazdája szervezetlenségét?
Olvashatatlan és érthetetlen a rendszergazda munkalapja?
Az ismétlődő feladatokra Önnek kell gondolnia rendszergazdája helyett?

Nem éri el rendszergazda szolgáltatóját telefonon?
Sokat kell várnia minden rendszergazdai megoldásra, válaszra?
Saját adminisztrációt vezet rendszergazda szolgáltatója ellenőrzéséhez?

Ismerjük a problémát... ilyenek a mi beszállítóink is... de mi nem akarunk ilyenek lenni, ezért létrehoztunk egy rendszert, amely sokkal több lehetséges problémát old meg Ügyfeleinkkel való együttműködésünkben: megszületett a CRM Szervizrendszer!



 Ügyfeleink ezért szeretik:

Bárhonnan elérhető webes kommunikációs rendszer

Minden elérhetőségi adat, jelszó, nyilvántartás, munkaleírás, feladat, függő ügy, munkalap, egy biztonságos helyen, visszakereshetően, központilag tárolva

Zárt rendszerű, munkaidő-elszámolást befolyásolhatatlan gépi munkalap

Értékesítési- és szervizinformációk on-line követése

Periódikusan ismétlődő feladatok időzítése, Ügyfeleink helyett gondolunk a következő lépésre

Közös tudásbázis, nem kell kétszer feltalálni ugyanazt

Minden esemény rögzítése, nincs vita

Bármit gyorsan vissza lehet keresni

24 órás rendelkezésre állás, bármikor elérhető




                                       

                                                

"A BaraComp rendszergazdáinak kiszállási reakcióideje nyilván helyszín- és forgalomfüggő, de megtesznek mindent a feladat sürgősségétől függően a lehető leghamarabbi kiszállásért. A rendszergazdák megjelenésében, stílusukban, pontosságukban, kiszolgálásukban nem találok kivetnivalót. Megbízhatóságuk, segítőkészségük elsőrendű. Végre van kihez fordulni akár hétvégén vagy éjszaka is! Együttműködésünk során folyamatosan és érezhetően csökkennek az IT problémák, ehhez hozzájárult a CRM Szervizrendszer is: állandó elérés, azonnali, visszakereshető visszajelzés a feladatok állapotáról, nem felejtődnek el apró feladatok sem!"
Tóth Sándor
ügyvezető helyettes
Special Event Kft.

"Elsősorban rendszergazda szakmai felkészültségüket, hozzáállásukat respektáljuk. Sokat számít kiszállási gyorsaságuk, pontos megjelenésük, esetleges akadályoztatásnál az előzetes telefonos tájékoztatás. A problémákat a lehető leggyorsabban oldják meg, ha egy mód van rá, telefonon is sokat segítenek. Fontos, hogy mindig meg tudjuk beszélni a számítógéppel kapcsolatos észrevételeinket, vagy az egyéb szakmai gondokat."
Pintérné Bona Beáta
ügyvezető helyettes
Premiumland Kft.

"Kevés ilyen tudatosan építkező céggel találkoztam, különösen az ún. KKV szektorban. Ákos, biztosan jó dolog az ügyfelednek lenni, hiszen foglalkozol velük és "gyorsan a helyszínre ér a mentő csapat". Amikor balesetet szenvedsz, fontos, hogy gyorsan érkezzen a segítség, de ezzel a folyamat még épp csak elkezdődött. Rendkívül megnyugtató, hogy az orvos ott van veled, azonban az igazi értékteremtés akkor történik, amikor újra egészségesen jársz-kelsz."
Dr. Dobay Róbert
Menedzsmentor

  • BaraComp Birodalom
  ajánlatkérés
feliratkozás
letöltések
oldaltérkép
rendszergazda kezdőlap
§
referenciák
oldalajánlás
elérhetőség
 
Google
Search WWW Search baracomp.hu
© 2014 BaraComp.hu - Minden jog fenntartva
rendszergazda - BaraComp.hu