rendszergazda - Cégvezető Itt van ez a rendszergazda kérdés... Cégvezetőként  ez is az én vállamat nyomja... sokkal előrébb tartanánk már, ha a rendszerfelügyelet stabilan, megbízhatóan, optimális keretek közt működne... nyilván ez teljes szakmai felkészültséget kíván a rendszergazdától, nem bízhatjuk akárkire...

Egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak, hogy ne profi rendszergazdákkal dolgozzunk, akik legalább azt a színvonalat nyújtják nekünk, mint mi az ügyfeleinknek... mert nekünk több jár egy átlagos rendszergazda szolgáltatásnál!... a szemlélet, a gondolkodásmód a lényeg... azt szeretném, ha ez a partnerkapcsolat befektetés lenne, és nem kiadás... elegem van abból, hogy kevesebb időnk jut a valódi bevételtermelő munkára, mert folyton akadályoz valami...!



Megoldásokat
szeretnék végre a rendszerfelügyeleti problémákra, és helyette ne szakmai specifikus ingerszavakkal zavarjanak össze a rendszergazdák... a rendszerfelügyelet eredményeként folyamatosan csökkenjen a problémák száma, és helyette az új fejlesztésekre koncentráljunk a rendszergazdákkal... mert van mit...

Számos dolgot kéne már a rendszergazdával hatékonyabbá tenni, automatizálni is... ilyenekre várnék javaslatokat a rendszergazdánktól... folyamatosan új, személyre szabott, vezetőknek való ötletek kellenek... akár egy blogban... vagy egy havi rendszergazda-cégvezető magazinban... szükségtelen beruházások nélkül, ami valódi eredményt produkál... hozzáadott értékekkel, amiktől mi is többek leszünk a rendszergazda szolgáltatása által, melyek előrébb visznek minket... mert aki nem növekszik, az zuhanórepülésben van...!



A kiszállás mindig gyors és pontos legyen, hiszen nekünk az kerül igazán sokba, ha a rendszergazdára várva nem tudunk dolgozni...!

Személyes kapcsolattartó rendszergazdámben
legyen meg a jó hozzáállás, segítőkészség és ügyfélközpontú legyen... meg állandóan elérhető telefonon... rugalmas és korrekt rendszergazda szolgáltatás legyen... és ne kelljen mindig új rendszergazda arcokat megismerni... nem úgy, mint a multiknál, akiket felhívni sem lehet... milyen rendszerfelügyelet lehet az...?

Rendszergazdáink szakértői legyenek szakmájuknak, akik az ügyfél érdekeit nézik, akik biztonságot adnak nekem rendszerfelügyeleti megoldásaikkal... egy biztos pont a cégünknél... a legnagyobb eredményük, hogy nincs gond a rendszerrel... akik a háttérben dolgoznak... észre sem veszem őket, mert rendszergazda szolgáltatásukkal nem zavarnak az enyémben, mert javarészt már csak az előre tervezhető megelőzésekkel kell foglalkozni... mégis haladunk...



Akikben megbízom, mert sokszor bizalmas anyagaimmal is kell, hogy dolgozzanak a rendszergazdák... mégis korrekten számláznak... akiknek számos referenciájuk van, látszik, hogy letettek már valamit az asztalra, nemcsak ígérgetnek mint a legtöbb rendszergazda szolgáltató cég... speciális igényeimmel is fordulhatok hozzájuk... az „üzembiztonság” váljon fogalommá nálunk, „mert Kínában is akkor fizetnek az orvosnak, ha egészséges a család”... ettől a pillanattól kezdve csak ezért vagyok hajlandó fizetni egy rendszergazdának a jövőben, viszont többet is érek ezzel, mint pár százalék árelőnnyel...!


                                                    

                                   

                                                

"A BaraComp rendszergazdáinak kiszállási reakcióideje nyilván helyszín- és forgalomfüggő, de megtesznek mindent a feladat sürgősségétől függően a lehető leghamarabbi kiszállásért. A rendszergazdák megjelenésében, stílusukban, pontosságukban, kiszolgálásukban nem találok kivetnivalót. Megbízhatóságuk, segítőkészségük elsőrendű. Végre van kihez fordulni akár hétvégén vagy éjszaka is! Együttműködésünk során folyamatosan és érezhetően csökkennek az IT problémák, ehhez hozzájárult a CRM Szervizrendszer is: állandó elérés, azonnali, visszakereshető visszajelzés a feladatok állapotáról, nem felejtődnek el apró feladatok sem!"
Tóth Sándor
ügyvezető helyettes
Special Event Kft.

"Elsősorban rendszergazda szakmai felkészültségüket, hozzáállásukat respektáljuk. Sokat számít kiszállási gyorsaságuk, pontos megjelenésük, esetleges akadályoztatásnál az előzetes telefonos tájékoztatás. A problémákat a lehető leggyorsabban oldják meg, ha egy mód van rá, telefonon is sokat segítenek. Fontos, hogy mindig meg tudjuk beszélni a számítógéppel kapcsolatos észrevételeinket, vagy az egyéb szakmai gondokat."
Pintérné Bona Beáta
ügyvezető helyettes
Premiumland Kft.

"A BaraComp rendszergazdái hozzáállásán egyértelműen látszik, hogy jobbak akarnak lenni mint a konkurencia és ez sikerül is nekik..."
Szedleczky Mónika
értékesítési-, marketingvezető
Bokréta Management Kft.

"Szerintem a szakmai felkészültségetek teljesen rendben van, az én informatikai gondjaimat eddig mindig meg tudtátok oldani. Számomra fontos, hogy kultúrált rendszergazdákkal dolgoztok, és az is előnyös, hogy mindig ugyanaz a rendszergazda jön hozzánk, ezért nem kell mindig új arcokkal ismerkedni. A pontosságról nagyon jók a tapasztalataim, a megbeszélt időpontról eddig még csak én késtem. :) Az együttműködésünk óta végre normálisan működnek a számítógépeink, s milyen jó, hogy azokat is Tőletek vettem meg, s nem a Media Markt-ban, mert Titeket bármikor felhívhatlak ha van valami probléma, míg a multikat nem. A rendszergazdáitok által elvégzett munkák jók voltak, kritikákat nem nagyon tudok felhozni, és ha valakivel elégedett vagyok, akkor nem szívesen indulok el más úton néhány százalék árelőnyért. A blogról annyit, hogy meglepve tapasztaltam, hogy egy blogban értelmes dolgokat is lehet írni!"
Pálfi Péter
ügyvezető
Borostyán Bt.

  • BaraComp Birodalom
  ajánlatkérés
feliratkozás
letöltések
oldaltérkép
rendszergazda kezdőlap
§
referenciák
oldalajánlás
elérhetőség
 
Google
Search WWW Search baracomp.hu
© 2015 BaraComp.hu - Minden jog fenntartva
rendszergazda - BaraComp.hu